مستند "ما اقتصاد دانیم" قرار است در تمام دانشکده های اقتصاد کشور اکران شود لذا از دانشجویانی که علاقه مند به اکران این مستند در دانشکده خود هستند درخواست می شود که با کلیک کردن بروی لینکی که در ادامه مطلب قرار داده ایم آمادگی خود را اعلام نمایند.

دانشجویان علاقه مند می توانند از اینجا فرم اکران مستند را  تکمیل نمایند.

پس از «ثبت اطلاعات»، نام شما در لیست تقاضای اکران قرار می گیرد و در اسرع وقت به منظور هماهنگی با شما تماس گرفته خواهد شد.

لطفا بعد از ثبت اطلاعات خود، نام دانشگاه و شماره تماس خود را به شماره  09392025696 پیامک نمایید.

در صورتی که پس از گذشت 48 ساعت از ثبت درخواست با شما تماسی گرفته نشد، لطفاً از طریق شماره تماس 09392025696 درخواست خود را پیگیری کنید.


فرم ثبت نام اکران های دانشگاهی مستند "ما اقتصاددانیم، لطفا حرفی از واقعیت نزنید"

نظرات  (۳)

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۴۴ محمد امین مومنی
سلام. لطفا امکان دسترسی برای همه قرار بدید
پاسخ:
سلام.بعد از رونمایی حتما لینک دانلود را هم برو روی سایت می گذاریم
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۱۷ علیرضادهقانی
باسلام
مستندبسیارزیبای مااقتصاددانیم درروز چهارشنبه23/2/94دردانشکده اقتصاددانشگاه آیت الله حایری شهرستان میبدبه همت انجمن علمی دانشجویی رشته اقتصادوباحضورمسءولین دانشگاه درسالن آمفی تءاتردانشگاه اکران شد.این مستندکه بااستقبال دانشجویان دانشگاه روبه روبودتوسط دانشجویان موردنقدوبررسی قرارگرفت وسوالات دانشجویان توسطدکترعلی آزادی نژادمدیرگروه علوم اقتصادی دانشکده ودکترسیدمحسن عظیمی دخت شورکی استادمحترم رشته اقتصادباسخ داده شد.ازدست اندرکاران مستندکمال تشکرراداریم.
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۸ منصور ایزدپناه
بدبختی ما اقتصاد خوانده ها اینه که زود قضاوت میکنیم. طرف یه ترم اقتصاد خونده داره انتقاد میکنه از علم اقتصاد. اول باید مثل کروگمن و استیگلیتر خوند بعد انتقاد کرد. یه جو مسمومی تو دانشکده اقتصاد علامه ایجاد شده و مسببش دکتر درخشانه. خود اقتصاددانا هم میگن ما هدفمون از ریاضیات مدلسازی جهان پیچیدست و نمیگیم وحی منزله ولی یه ترم یکی اقتصاد تو مستند میگه که تئوری پردازان با اطمینان مطلق این حرفو میزنند معلومه با جهالت این حرفو میزنه اصلا ساده ترین معادله اقتصاد مثل مصرف کینز بر پایه احتماله نه قطعیت
پاسخ:
سلام 
بسیار ممنون که نظر گذاشتین برای این کار.
خب آنچه گفتید نظر شماست و کاملا محترم
منتهی هیچ کدوم از بچه های در مستند ترم یک نیستند 
در ثانی هیچ کدوم نگفتند که حرف هایی که زدند درسته.اگر می بینید از نظر بچه ها در این زمینه سوال شده فقط برای انتقال پیام به مخاطبه که بازیگرای اصلی آینده اقتصاد الان در این وضع به سر می برند. هیچ کدوم از بچه ها نظر کارشناسی و مستند ندادند. عموما خاطراتی از اتفاقاتی که در دوران دانشجویی براشون اتفاق افتاده تعریف کردند
ثالثا خدا را شکر کلاس های اقتصاد پر است از استاد هایی که حفظیات خود را آموزش می دهند و بر تبل اقتصاد متعارف می گوبند. اگر یک نفر مثل استاد درخشان پیا بشود و حرف های متفاوت بزند می شود  ایجاد جو مسموم. اگر این نگاه به اقتصاد درست و حقیقی هست نباید از حرف های یک استاد این قدر آدم بترسد. استادی که فکر نمی کنم از نظر سواد الان کسی شبیه به ایشون باشه. می تونید از همون اساتید به اصطلاح متعارف و غیر مسموم همون علامه سوال کنید که چه کسی بیشتر و عمیق تر در اقتصاد مطالعه داشته.
حرف مستند در یک خط چرایی هدف شدن ریاضی در اقتصاد است. و اگر شما مواردی را مثل کینز بیارید می شود گفت بله دقیقا درسته چون خوده کینز در کتاب مشهور اش این توسل و تاکید به ریاضی در اقتصاد را تایید نمی کند. اتفاقا کینز یک مثال غیر متعارف از اقتصاد متعارف و مین استریم است.
ای کاش در بعد ای دیگر هم اقتصاد دانان مثل کینز فکر می کردند.
با تشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی