شنبه 19 اردیبهشت مستند ما اقتصاد دانیم در 12 اکران عمومی خود به دانشگاه شهید بهشتی تهران رسید.

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی این دانشگاه میزبان اکران عمومی مستند ما اقتصاددانیم لطفا حرفی از واقعیت نزنید کاری از محمد حسین بزرگی راد به هماره سخنرانی دکتر پور کاظمی بود. این مستند 40 دقیقه ایی که به آسیب شناسی آموزش علم اقتصاد در ایران می پردزاد مورد استقبال اساتید و دانشجویان این داشنگاه قرار گرفت.

در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی برگزار شده بود ابتدا با هماهنگی های این تشکل قرار بر این  بود که مستند ما اقتصاد دانیم در سالن آمفی تئاتر دانشکده اکران شود. در اقدامی عجیب دکتر عباس عرب مازار رییس دانشکده از اکران این مسند در سالن آمفی تئاتر ممانعت کردند و این مراسم را به سالن بسیار کوچکتری که برای دفاع پایان نامه ها استفاده می شود انتقال دادند.

لذا به علت دوری این مکان نسبت به کلاس های درس دانشجویان و اساتید دانشکده استقبال کمتری از اکران مستند به عمل آمد.

بعد از اکران مستند دکتر پور کاظمی استاد ریاضی دانشگاه شهید بهشتی نسبت به پخش این مستند در این دانشگاه ابراز خرسندی کرده و در سخنانی نسبت به ریاضی وار شدن متون اقتصاد طی دهه های گذشته و شدت پذیری آن در حال حاظر، نکات قابل تاملی را عنوان کردند.

در ادامه و بعد از سخنرانی جناب اقای دکتر پور کاظمی بحثی در خصوص موضوع مستند بین دانشجویان و اساتید حاظر در جلسه بوجود آمد. دکتر ایزد خواستی از اساتید مدعو این دانشگاه نیز در پاسخ به آنها تا حدودی استدلال های مطرح شده در مستند را پذیرفتند.

آنچه می بینید گزارش تصویری از اکران این مستند در دانشگاه شهید بهشتی است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۱
محمد حسین بزرگی راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی