چهار شنبه 17 دی بعد از گذشت یک روز از اکران مستند" ما اقتصاددانیم لطفا حرفی از واقعیت نزنید" در سینما فلسطین تهران که به همت جشنواره عمار برگزار می شود، محمد حسین بزرگی راد کاگردان مستند با حضور در برنامه سینما مردم توضیحاتی را در خصوص این مستند ارائه داد.

مستند 40 دقیقه ای ما اقتصاد دانیم که به کارگردانی محمد حسین بزرگی راد و تهیه کنندگی مسعود ملکی آذر امسال به تولید نهایی رسیده است، بی پروا نسبت به نحوه آموزش دروس اقتصاد در دانشگاه ها نقد وارد می کند و سعی کرده است از زبان اساتید بنام اقتصاد وجود بحران در علم اقتصاد را تبیین کند.
ما اقتصاد دانیم لطفا حرف از واقعیت نزنید همانطور که از عنوان اش مشخص است سعی کرده است علل جدایی علم اقتصاد با واقعیات جامعه را بررسی کند.در این بین برنامه سینما مردم که به مدت 11  شب با محوریت پرداختن به آثار و حواشی پنجمین جشنواره عمار شب بر روی آنتن شبکه چهار  رفته است در تاریخ چهار شنبه 17 دی ماه محمد حسین بزرگی کارگردان این اثر به عنوان یکی از هزاران کارگردانان عماری به این برنامه دعوت نموده است.
در این برنامه بخش هایی از این مستند نیز پخش شد.


دانلود برنامه سینما مردم با حضور کارگردان مستند ما اقتصاد دانیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۸
محمد حسین بزرگی راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی